اجتماعیاستانیاقتصادی

رونمایی از طرح ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی و کمپین ملی اصلاح و تسریع فرایند صدور مجوزهای ساختمانی

چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان برای پنجمین بار در تهران با هدف همفکری بین بخش خصوصی و دولتی برای حل بحران مسکن  با همت مجتمع رسانه ای ساختمان صما برگزار می شود.

به گزارش همسو نیوز به نقل از صما،چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان برای پنجمین بار در تهران با هدف همفکری بین بخش خصوصی و دولتی برای حل بحران مسکن  با همت مجتمع رسانه ای ساختمان صما برگزار می شود.

محوریت این اجلاس ” نقش آفرینی سازندگان مناطق  یک و برخوردار تهران در نهضت ملی مسکن برای آحاد جامعه” است و سازندگان برخوردار از سراسر کشور در آن شرکت می کنند.

در این اجلاس که ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود مدیران شهری، اعضای شورای شهر تهران، مسئولان دولتی ذی ربط از کمیسیون عمران مجلس، وزارت راه و شهرسازی و سازندگان برخوردار کشور و سازندگان منطقه یک تهران حضور خواهند داشت. پیشتر جمعی از سازندگان برخوردار طی نامه ای به معاون  اول رئیس جمهور، محمد مخبر اعلام کردند در صورتی که پروانه ساختمانی و حقوق دولتی و تسریع صدور پروانه ساختمانی از سوی شهرداری براساس قانون در مدت یکهفته و تخفیف ۹۰ درصدی عوارض ساخت و ساز  به انان تعلق بگیرند بدون نیاز به اخذ تسهیلات بانکی و واگذاری زمین، ساخت صد هزار واحد مسکونی در سراسر ایران را تقبل  می کنند. این سازندگان در این نامه به ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی توسط هریک از آنان اشاره کرده اند. این طرح در چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان رونمایی می شود.

همچنین کمپین ملی اصلاح و تسریع فرایند صدور مجوزهای ساختمانی با هدف تسریع و تسهیل فرایندهای اداری مرتبط با صدور مجوز ساختمانی از جمله پروانه، عدم خلاف و پایان کار بهره برداری و صدور سند تک برگ در روز اول پنجمین اجلاس سازندگان و طراحان منطقه یک تهران رونمایی می شود

برنامه های زیر برای چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان در نظرگرفته شده است:

پنل رونمایی از طرح ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی (جزئیات طرح، مشارکت‌ها و نقش سازندگان ) با حضور بیش از ۵۰۰ سازنده مناطق برخوردار کشور

پنل های ارائه مصادیق ارزش افزوده در پروژه های منطقه یک و مناطق برخوردار کشور

کارگاه های آموزشی

نمایشگاه تقاطع – پروژه های شاخص منطقه یک

نمایشگاهی با معرفی برند‌ها، متریال‌ها و پروژه‌های شاخص منطقه یک

سخنرانی هایی پیرامون نقش معماران در شکل‌دهی به فردای معماری

بررسی جایگاه و تأثیرات معماری در شکل‌دهی به فضاهای مسکونی و شهری

پنل تعریف برند در صنعت ساخت و ساز؛ چگونگی شکل‌گیری و ارتقای یک برند قوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا