اجتماعیاستانیخبر تولیدی و اختصاصی خبرنگار

تنها نشان درجه یک هنر کشور توسط روح الله دلخانی کسب شد

شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور،پس از بررسی‌های لازم به "استاد روح الله دلخانی » نشان درجه یک هنری (دکترای تخصصی هنر) اعطا کرد.

به گزارش همسو نیوز،شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به استناد متمم آئین‌نامه مصوب جلسه ۵۶۹ مورخ دوازدهم مهر سال ۱۳۸۴ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، پس از بررسی‌های لازم به “استاد روح الله دلخانی » نشان درجه یک هنری (دکترای تخصصی هنر) اعطا کرد.

گفتنی است، این گواهینامه به امضای محسن پرویز نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه کشور، نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نمتینده فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران رسیده است.

این درجه در مراسم هفتمین دوسالانه خوشنویسی کشور در شهر قزوین ، توسط دکتر اسماعیلی ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر سالاری معاون هنری وزیر و دیگر مسیولان کشوری تقدیم و تقدیر شد .

نکته قابل توجه اینکه روح الله دلخانی در اسفندماه ۱۳۹۱ با اکثریت آرا و سقف اخذ نمره ممکن، موفق به دریافت این درجه شده بود که بنا به ملاحظات سنی (در سن سی سالگی) ، اهدا این درجه را به بعد از چهل سالگی ایشان موکول کردند .

دکتر روح اله دلخانی هم اکنون مشغول تدارک نمایشگاه‌های مختلف در کشور های حوزه خلیج فارس است.همچنین او اولین هنرمند این شهرستان است که «گواهینامه استادی» را به نام خود ثبت کرد .

شنیده ها حاکی از آن است که احتمالا برای ثبت رکورد های خود در کتاب گینس ، راهی مذاکره با نمایندگان گینس در کشورهای همسایه است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا