اجتماعیاستانی

شهردار اسلامشهر:مدیریت اقتصادی در اجرای پروژه مترو اسلامشهر

شهردار اسلامشهر گفت: مدیریت اقتصادی در اجرای پروژه مترو و استفاده از درآمدهای عمومی برای اجرای این پروژه موجب شد تا شهرداری اسلامشهر به عنوان شهرداری برتر در کشور از طرف وزارت کشور معرفی شود.

به گزارش همسو نیوز به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر،محسن حمیدی شهردار اسلامشهر ضمن تبریک روز حمل و نقل عمومی به کارکنان سازمان حمل بار و مسافر و همچنین رانندگان ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و رانندگان موتوری سازمان مدیریت پسماند، گفت: در مراسمی که در وزارت کشور برگزار شد، از بنده به نمایندگی از مدیریت شهری اسلامشهر در خصوص عملکرد در راستای ایجاد تحول در حمل و نقل عمومی به خصوص اجرای پروژه مترو و مدیریت اقتصادی در توسعه این حوزه، تقدیر شد که این افتخار را مدیون تلاش های اعضای شورای شهر، مجموعه مدیران و پرسنل خدوم شهرداری می دانم.

حمیدی با بیان اینکه در اسلامشهر با اقداماتی که در خصوص پروژه مترو انجام شده یک تحول عظیم ایجاد شده ، افزود: در خصوص پروژه های اجرا شده به خصوص پروژه بزرگ مترو، مدیریت اقتصادی یکی دیگر از موضوعاتی بود که قابل توجه تمامی شهرهایی است که در حال اجرای پروژه مترو هستند. در حالی که در اسلامشهر حفاری مترو را با 170 میلیارد تومان برای هر کیلومتر به اتمام رساندیم، در شهرهای دیگر هر کیلومتر با هزینه 600 میلیارد تومانی در حال انجام است.

وی در ادامه صحبت های خود با ابراز اینکه تلاش و اهتمام اعضای شورای شهر منجر شد تا با درآمدهای عمومی بتوانیم پروژه های کلان شهری را به نتایج مطلوب برسانیم، اظهار کرد: این دو مشخصه باعث شد تا شهرداری اسلامشهر به عنوان یک شهرداری برتر در کشور از طرف وزارت کشور معرفی شود.

شهردار اسلامشهر با خاطر نشان شدن اینکه مفتخریم در یازدهمین هفته از طرح اسلامشهر من، از اتوبوسها و تاکسی های نوسازی شده و خریداری شده بهره برداری کنیم، خبر داد: در این مراسم در حالی از پنج دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده و 10 دستگاه اتوبوس بازسازی و نوسازی شده بهره برداری می شود که دو دستگاه ون و 48 دستگاه تاکسی نوسازی شده نیز به این چرخه افزوده می شوند.

حمیدی با اشاره اینکه تمام پروژه های محلی که در طرح اسلامشهر من به بهره برداری می رسند، جز پروژه های زیرساختی اسلامشهر هستند، افزود: جمعا بیش از ۵۰ میلیارد تومان در طول سال جاری جهت نوسازی و افزایش خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر هزینه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا