اجتماعیاستانی

شهرداری اسلامشهر:فاز جدید قطعه دوم پروژه کمربندی شمالی به بهره برداری خواهد رسید

شهردار اسلامشهر در پنجاه و هشتمین جلسه رسمی شورا از بهره‌برداری یک فاز از قطعه دوم کمربندی شمالی در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش همسو نیوز به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در پنجاه و هشتمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر که با حضور رئیس و اکثریت اعضای شورا، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: یک فاز از قطعه دوم کمربندی شمالی بطول یک کیلومتر در روزهای آتی به صورت آزمایشی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این قطعه از ورزشگاه امام خمینی تا دوربرگردان برای دسترسی اهالی ایرین و چیچکلو در منطقه یک شهرداری ایجاد می‌شود.

شهردار اسلامشهر با اشاره به اینکه تا دو هفته آینده جشن پایان حفاری تونل مترو با حضور معاون رئیس جمهور برپا می‌شود، تاکید کرد: ۱۰ کیلومتر حفاری تونل مترو با ظرفیت بومی از محل درآمدهای عمومی مردم اسلامشهر انجام شده است.

حمیدی ادامه داد: مهمتر از پروژه مترو، تامین منابع مالی آن است که از ۱۶۷ میلیارد تومان بودجه‌ای که دولت تخصیص داده موفق شدیم ۱۶ میلیارد به صورت اسناد خزانه سه ساله دریافت کنیم و ۲۰۰۰ میلیارد تومان شهرداری از محل درآمدهای عمومی با نظارت اعضای محترم شورا برای پروژه عظیم مترو هزینه کرده است که نشان از توان و ظرفیت بالای مجموعه مدیریت شهری دارد.

وی در خصوص بودجه تنظیم بودجه شهرداری گفت: بسیار خرسندیم که ۶۰ تا ۷۰ درصد بودجه هزینه عمرانی و برای مردم شهر هزینه می‌شود، همه این‌ها با درایت اعضای شورا تحقق یافته و ما خودمان را به عنوان مسئول همواره موظف به پاسخگویی می‌دانیم و تلاش می‌کنیم قول‌های داده شده را تا پایان این دوره شورای شهر محقق سازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا