اجتماعیاستانیخبر تولیدی و اختصاصی خبرنگار

دبیر شورای شهر اسلامشهر:توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اسلامشهر با بهره‌برداری از ۱۵ دستگاه اتوبوس

دبیر شورای اسلامی شهر اسلامشهر از بهره‌برداری ۱۵ دستگاه اتوبوس در راستای توسعه حمل‌ونقل عمومی شهرداری خبر داد.

به گزارش همسو نیوز، مهدی محمودی جاوید دبیر شورای اسلامی شهر اسلامشهر در آیین رونمایی و بهره برداری از ناوگان جدید حمل‌ و نقل عمومی که به مناسبت روز حمل‌ونقل برگزار شد با اشاره به ایام پیش رو، اظهار کرد: فرا رسیدن ۲۶ آذر، روز حمل و نقل را به تمامی دست اندرکاران صنعت حمل و نقل و همکاران سازمان حمل و نقل و بار و مسافر به ویژه رانندگان زحمتکش اتوبوس و تاکسی که به صورت شبانه روزی و با وجود معضلات آلودگی هوا و ترافیک، به صورت مستمر نسبت به ارائه خدمت و جابه جایی مسافرین شهر اسلامشهر اقدام می کنند تبریک عرض کرده و خدا قوت می گویم.

جاوید گفت: تامین وسایل مناسب حمل و نقل عمومی از قبیل اتوبوس های درون شهری و خودرو های ون و تاکسی از جمله وظایف شهرداری و سازمان حمل و نقل و بار و مسافر است که در این راستا شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری با مصوبات خود نقش مهم و بسزایی را در نوسازی و تجهیز این ناوگان مهم و اساسی ایفا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ۱۵ دستگاه اتوبوس به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: با پیگیری های شهردار محترم و مدیر عامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس خریداری شده که امروز تعداد ۵ دستگاه به بهره برداری می رسد و ۲۰ دستگاه اتوبوس هم که تمامی مراحل اداری و مالی آن طی شده امیدواریم در اولین فرصت شاهد بهره برداری از آنها باشیم.

دبیر شورای شهر اسلامشهر بیان کرد: امروز شاهد بهره برداری از تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس اسقاطی با هزینه ای بالغ بر ۶۵میلیارد ریال که با همت جهادی سازمان و حمل و نقل بازسازی شده هستیم.

مهدی محمودی جاوید گفت: تعداد ۲دستگاه خودرو ون که جهت تشریفات بهینه سازی شده با اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد ریال و تعداد ۴۸ دستگاه تاکسی به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال که توسط بخش خصوص بهسازی و هزینه شده را از دیگر اقدامات سازمان حمل‌ونقل برشمرد که امروز تقدیم مردم شریف اسلامشهر می گردد.

دبیر شورای شهر اسلامشهر با اشاره به اینکه سازمان حمل‌ونقل بار مسافر و مجموعه مدیریت شهری در ایام اربعین و جابه جایی زائران سیدالشهدا(ع) به صورت برون شهری و درون شهری در شهر مهران خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده، عنوان کرد: در مجموع سازمان حمل و نقل و بار مسافر در سال جاری با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی توانسته نقش بسزایی در ارائه خدمت به شهروندان داشته باشد.

وی در پایان با بیان اينکه دو دستگاه جرثقیل ۱۰ و ۱۵ تنی خریداری و به ظرفیت سازمان موتوری افزوده شده، خاطرنشان کرد: ما هرچه بتوانیم در راستای توانمند سازی سازمان ها گام برداریم، همان مقدار هم می توانیم در ارائه خدمات در خور شهروندان در زمان مناسب داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا