اجتماعیاستانیخبر تولیدی و اختصاصی خبرنگار

‍ برخورد با مالکین متخلف متجاوز به حریم فضای سبز شهری و معبر عمومی در واوان اسلامشهر

مدتی است که پدیده نو ظهور تجاوز برخی مالکان منازل مسکونی و آپارتمان ها به حریم فضای سبز در سطح شهر اسلامشهر رواج پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار شهری همسو نیوز،مدتی است که پدیده نو ظهور تجاوز برخی مالکان منازل مسکونی و آپارتمان ها به حریم فضای سبز در سطح شهر اسلامشهر رواج پیدا کرده.

برای نمونه می توان به تجاوز مالکین دو باب منزل مسکونی ویلایی به یک کوچه کمتر از شش متری در شهرک واوان اسلامشهر که فقط برای تردد عابرین پیاده پیش بینی شده و امکان تردد هیچ خودرویی برای این محل پیش بینی نشده اشاره کرد.

در سایه عدم نظارت مدیران شهرداری منطقه۳ واوان مالک ملک فوق الذکر غیر از تخلف چشم گیر قرار دادن درب پارکینگ از این کوچه کمتر از شش متری به حریم فضای سبز موجود در این معبر هم تجاوز کرده و با قلع و قمع برخی درختان بیش از سه متر از محیط باغچه را بتن ریزی کرده و محلی برای ورود خودروهای خود به پارکینگ این منزل مسکونی کرده است.

در این رابطه با هوشیاری مرتضی خانعلی نائب رئیس شورای شهر اسلامشهر و هوشمند عسگریان مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اسلامشهر، عوامل این سازمان در مرحله اول نسبت به رفع تصرف فضای سبز و تخریب آن در این کوچه شش متری که از معابر عمومی می باشد اقدامات لازم را انجام دادند تا ان شاالله در روزهای آتی شاهد برخورد با این مالک متخلف و بررسی ابعاد این نوع تخلفات در سطح مناطق شهرداری اسلامشهر و تغییرات و جابجایی درب نفر رو و خودرویی این ملک باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا