اجتماعیاستانیدسته‌بندی نشده

متروی تهران میزبان شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس

متروی تهران امروز با کاهش فاصله حرکت قطارها در مسیر راهپیمایی (از ۷ دقیقه به ۴ دقیقه) و همچنین برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، میزبان شرکت کنندگان در مراسم روز جهانی قدس بود.

به گزارش همسو نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، متروی تهران امروز و همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی قدس با بسیج نیروهای خود سعی کرد تا خدمات رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشد و به همین منظور امروز ۲۳ رام قطار در خط چهار به طور همزمان در حال حرکت بودند و با ۳۱۲ اعزام (که ۵۶ حرکت بیش از برنامه روزهای جمعه بود) نسبت به جابجایی شرکت کنندگان در راهپیمایی اقدام شد.

همچنین امروز برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب مترو برگزار شد که یکی از آنها ساخت دیوارنگاره “پرچم فلسطین” در ایستگاه میدان جهاد با مشارکت مردمی بود.

 در این دیوارنگاره با استفاده از سنگ که نماد مقاومت و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین است، پرچم فلسطین بر دیواره ایستگاه میدان جهاد نقش بست.

در ایستگاه‌های تئاترشهر و میدان انقلاب اسلامی گروه‌های سرود دانش‌آموزی با خواندن قطعات مربوط به مقاومت و مبارزه با صهیونیزم جهانی و مردان نقره‌ای با اجرای نمایش با استفاده از نمادهای مربوط به روز جهانی قدس و انجام حرکات مفهومی میزبان شهروندان بودند.

پخش زنده مراسم روز‌جهانی قدس از طریق نمایشگر ایستگاه‌های مترو و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا