استانیفرهنگی

مسابقه بزرگ نهضت حفظ علوی در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد

در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و همچنین انگیزه بخشی جهت انس با قرآن کریم، دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر اقدام به برگزاری مسابقه حفظ قرآن با عنوان «مسابقه بزرگ نهضت حفظ علوی» نمود.

به گزارش همسو نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن و همچنین انگیزه بخشی جهت انس با قرآن کریم، دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر اقدام به برگزاری مسابقه حفظ قرآن با عنوان «مسابقه بزرگ نهضت حفظ علوی» نمود.


این مسابقه از ۲۰ لغایت ۲۲اردیبهشت ماه جاری، به مدت سه روز کاری، از ساعت ۹صبح الی ۱۲ظهر، با حضور ۹۶۹ نفر در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار شد.


در بخش بانوان، ۹۴۷ نفر و در بخش آقایان ۲۲ نفر که در بخش حفظ ۵سوره کوتاه از جزء ۳۰ ویژه سنین ۴ تا ۶ سال (۴۴۷ نفر)، حفظ ۹ سوره کوتاه از جزء ۳۰ ویژه سنین ۷ تا ۹ سال (۳۰۰ نفر) و حفظ سوره نبأ ویژه ۹ سال به بالا (۲۲۲نفر) به رقابت پرداختند.


شایسته سادات شمس، رویا قریشی و سکینه مولایی از مربیان و حافظان کل قرآن کریم دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به داوری این دوره از مسابقات پرداختند.

لازم به ذکر است این مسابقات همزمان در ۵ مرکز اعم از؛ دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، شعبه نورالهدی و فاطمه الزهرا(س)و همچنین در کانون ایمان و مدرسه دخترانه قدر با استقبال خوبی برگزار شد.


شایان ذکر است، مراسم اختتامیه و اعلام نتایج و اهداء جوایز به برندگان، پنجم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا