اجتماعیاستانی

بازدید وزیر کشور از پروژه های شهرستان اسلامشهر+عکس

با حضور وزیر کشور آئین افتتاح پل غیر هم سطح شهید محمود شفیعی و فاز نخست پروژه کمربندی شمالی شهر اسلامشهر به طول ۲/۲ کیلومتر برگزار شد.

به گزارش همسو نیوز به نقل از ثمره نیوز،عصر امروز چهارم اسفند ماه،احمد وحیدی وزیر کشور به همراه مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، مهدی سلیمی رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی شهر، علیرضا فخاری استاندار تهران، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر و سایر مسئولین کشوری و شهرستانی از پروژه های شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید وزیر کشور با حضور در محل پروژه ایستگاه متروی چهاردانگه با توضیحات واژیر شهردار و خزایی رئیس شورای شهر این شهر در جریان دلایل پیشرفت ۱۸ درصدی آن قرار گرفت.

در ادامه وزیر کشور از کارگاه پروژه ایستگاه متروی میدان نماز و وضعیت بازسازی اتوبوس های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر بازدید کرده و با توضیحات محسن حمیدی شهردار اسلامشهر و حسن گلیج رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر اقدامات انها را مطلوب ارزیابی کرد.

در پایان سفر احمد وحیدی وزیر کشور،آیین افتتاح فاز نخست پروژه عظیم کمربندی شمالی شهر اسلامشهر به طول ۲/۲ کیلومتر و پل غیر هم سطح حاج محمود شفیعی،با حضور پدر شهید گرانقدر و دیگر خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

احداث کمربندی شمالی شهر اسلامشهر با هدف کاهش بار ترافیکی بلوار بسیج مستضعفین و بهبود وضعیت عبور و مرور شهروندان، به طول تقریبی ۷ کیلومتر از سال ۹۹ آغاز شده بود که پس از تکمیل ۲/۲ کیلومتر از این مسیر، فاز نخست این پروژه و همچنین پل شهید حاج محمود شفیعی در ابتدای خیابان برنده سیفی به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/

حسین رشیدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا