استانیخبر تولیدی و اختصاصی خبرنگارسیاسیفرهنگی

امام جمعه شریف آباد:گسل ظلم از گسل طبیعی منفورتر و بدتر است

خطیب نمازجمعه شریف آباد گفت: حرکت مقام معظم رهبری در اعلام عفو عمومی حرکتی حکیمانه در راستای خلق و خوی نبوی بود و باعث ایجاد امید و نشاط اجتماعی گردید.

به گزارش همسو نیوز،حجت الاسلام و المسلمین قاسم خداپرست در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به فرا رسیدن عید بزرگ مسلمین، عید مبعث رسول اکرم(ص) اظهارداشت: هدف از مبعث یعنی رشد و تزکیه انسانهاست. جلوگیری از پرستش غیرخدا و به خدا رسیدن است. دعوت به توحید است. پیامبر مکرم اسلام(ص) اسوه حسنه است و رشد تزکیه امکان پذیر نیست مگر تبعیت  و اطاعت از پیامبر و رسالتش و جانشینان برحق شان است. شیطان و جنود شیطانی تلاش برای قراردادن انسان در مقابل صراط مستقیم است و این ممکن نیست مگر با دعوت به دنیا و مسائل  دنیوی؛ از پندارها و توهمات دنیوی دور شدن و به اطاعت از خدا و رسولش پرداختند باعث پییشرفت و قرار گرفتن در صراط مستقیم می شود.

وی افزود: حرکت مقام معظم رهبری در اعلام عفو عمومی حرکتی حکیمانه در راستای خلق و خوی نبوی بود و باعث ایجاد امید و نشاط اجتماعی گردید؛ تبعیض و دوری از اخلاق مداری چه در سطح خانواده و یا اداره و حتی در سطح بین الملل مسئله ی ناگوار است؛ همه شاهد حادثه طبیعی و دلخراش زلزله ترکیه و سوریه بودیم همه احساس  همدردی کردند اما سوریه به جرم تحریم اجازه دریافت کمک نداشت و این رواج ظلم و ستم غیر اخلاق اسلامی و نبوی از سوی جوامع مدعی حقوق بشر اتفاق افتاد؛ بحث انسانیت و حقوق بشر در این جریان حلقه گمشده حقوق بشر بود که رخ داد؛ گسل ظلم و ستم از گسل طبیعی بدتر و منفورتر است.

خطیب نمازجمعه شریف آباد در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اذعان کرد: حضور مردم در جشن ۴۴سالگی انقلاب اسلامی، معجزه ملت ایران بود با وجود سختی ها در دفاع از انقلاب اینچنین پرشور به میدان آمدید اما این حرکت برای دشمنان بسیار سخت و دردناک بود؛ همانگونه که رهبری فرمودند دشمن در اغتشاشات اخیر برنامه ریزی دقیق  و محاسبات غلط داشت چون مردم را نشناخت. این خیل جمعیت علی رغم نقدها و اعتراضات شکل گرفت مردم با بصیرت و هوشمندانه پای در دفاع از انقلاب گذاشتند و نشان  دادن برای نظام و امنیت و استقلال و تمامیت ارضی شان پای در میدان هستند و کوتاه نخواهند آمد؛ اینجاست که امتحان سخت آغاز می شود وظیفه مسئولان خدمت بی دریغ و خالصانه است و برای رفع تورم و گرانی و مرتفع شدن معیشت و حفظ کرامت این مردم باید تلاش کنند؛ مسئول اداره حق ندارد به ارباب رجوع بگوید وقت ندارم باید بگوید که اگر تو نبودی نظام نبود و من این جایگاه را نداشتم؛ زندگی مرفه برای مسئول نظام انقلابی معنا ندارد.

انتهای پیام/

معصومه محمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا