چ. ژوئن 24th, 2026

باشگاه خبرنگاران همسو نیوز

سامانه خبری کل کشور

از برپایی میز خدمت سلامت تا جشنواره ملی اهدا عضو در شهر تهران

به گزارش همسو نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حمید صاحب با اشاره به برپایی غرفه های سلامت و میز خدمت سلامت در مساجد، بوستان ها و پردیس های فرهنگی تصریح کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان غرفه های مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه، غربالگری فشارخون و قند خون با محوریت طرح «سلامت در ضیافت» برپا شده اند. همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مساجد با عنوان «هرمحله یک مسجد» در حال برگزاری است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران همچنین از برگزاری نخستین جشنواره ملی اهدای عضو نیز خبر داد و گفت: این جشنواره با دو موضوع آزاد و ويژه برگزار مي شود و از تمام شهروندان علاقه‌مندان به این حوزه دعوت می‌کنیم تا با شرکت در این جشنواره روح لطیف و ذهن خلاق خود را با موضوع اهدای عضو گره بزنند.