اجتماعیاستانی

تعطیلی یک هفته ای برخی صنوف توسط فرماندار اسلامشهر

به گزارش همسو نیوز، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر، در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: کافه ها، کافی شاپ ها،قهوه خانه ها و تالارهای پذیرایی همچنین باشگاههای ورزشی از جمله سالن های کشتی، ورزش های رزمی، بدنسازی، استخرهای سرپوشیده، مراکز تفریحی و شهربازی مشمول تعطیلی یک هفته ای هستند.

وی با بیان اینکه امروز باید اتاق اصناف، اتحادیه های مربوطه، اداره ورزش و جوانان، اداره صمت و شهرداری ها اطلاع رسانی لازم و اخطار مربوط به این تعطیلی را اعلام کنند افزود: از صبح روز یکشنبه واحدهای فوق الذکر در صورت فعالیت پلمب خواهند شد.

رییس ستاد مقابله با کرونا ادامه داد: برگزاری مراسم عروسی و عزا و هرگونه همایش اجتماعی، فرهنگی و… نیز ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های بیمارستان امام رضا(ع) برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: اگر مردم به کمک ما نیایند و همکاری و مشارکت جدی در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک زدن، پرهیز از ترددهای غیر ضرور و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نداشته باشند با مشکل پذیرش و بستری بیماران مواجه خواهیم بود.

مرسلپور با بیان اینکه فرهنگسازی و توجه به امر پیشگیری در شرایط فعلی مهمترین وظیفه ماست افزود: برای حفظ سلامتی و جان خود و عزیزانمان باید بیماری کووید-۱۹ را جدی بگیریم و موارد بهداشتی را رعایت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا