اجتماعیاستانیاقتصادیدسته‌بندی نشدهسیاسیفرهنگیورزشی

محدودیت های جدید کرونایی در هفت شهر هرمزگان اعلام شد

[ad_1]

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان به تشریح محدودیت های جدید کرونایی در این استان پرداخت.

فریدون همتی امشب(دهم تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در استان هرمزگان تا اوایل خردادماه مناسب بود اما از خردادماه شرایط متفاوت شد.

وی با بیان اینکه حساسیت ها در بین جامعه کاهش پیدا کرد و برگزاری مراسم عروسی و مجلس ختم سبب افزایش ابتلا به کرونا شد، اظهار کرد: هرمزگان یک ایران کوچک است و در تمامی فعالیت های اقتصادی هرمزگان در کشور برندی است پس شرایط متفاوتی دارد.

همتی اضافه کرد: ردیابی و تجزیه و تحلیل های صورت گرفته نشان می دهد، عموما ریشه در مجالس عروس، ختم و دورهمی و عدم رعایت پروتکل ها است.

وی با اشاره به اینکه زنان خانه دار بیشترین ابتلا به کرونا در هرمزگان را به خود اختصاص داده اند، عنوان کرد: باید رسانه ها زنگ هشدار را به صدا دربیارند و اگر مردم رعایت کنند، می توانیم با دغدغه کمتر عبور کنیم.

همتی با بیان اینکه محدودیت های سه و چهار نیز در هرمزگان به مدت یک هفته اعمال می شود، ادامه داد: هفت شهر هرمزگان از جمله بندرعباس قرمز اعلام شده است و بنا داریم از جمعه هفته جاری شهرها را تعطیل کنیم.

همچنین با اعلام دکتر حریرچی، معاون وزیر بهداشت و درمان با توقف کلیه فعالیت های بازار سرپوشیده و بازار روز و کاهش کارکنان تا سقف پنجاه درصد و مرخصی بیماران زمینه ای دستگاه های اجرایی موافقت شد.

[ad_2]
منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا